چایی چین شارژی روستیک مدل حرفه ای

دستگاه چایی چین لیتیومی با باتری بزرگ کوله پشتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • عنوان محصول: دستگاه چایی چین حرفه ای روستیک با باطری کوله پشتی
  • برند: Rustic
  • کشور سازنده: باتری محصول مشترک چین و ژاپن - دستگاه ساخت چین
  • نوع موتور دستگاه: براشلس مدرن (بدون ذغال) بدون نیاز به سرویس و نگهدا...
0
11,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

واردات مستقیم چایی چین شارژی روستیک با باتری لیتیومی بزرگ که به صورت کوله پشتی حمل میگردد 12 ساعت کار با یکبار شارژی باتری . دستگاه حرفه ای مخصوص کار حرفه ای بهترین برند حال حاضر دنیا در زمینه چایی چین شارژی. برداشت چای، گل رز، سبزیجات وهرس بوته های تزیینی . بالاترین ظرفیت شارژ در بین تمامی دستگاههای چایی چین شارژی دنیا. باتری محصول مشترک چین و ژاپن میباشد.روستیک ماشین واردکننده مستقیم این محصول میباشد، چنانچه در زمینه فروش دستگاه چایی چین فعالیت دارید جهت اطلاع از قیمت همکاری با ما تماس بگیرید.

مزایای چایی چین روستیک نسبت به نمونه های بازاری

بالاترین ظرفیت شارژ دهی نسبت به تمامی برندهای دیگر

روستیک از یک باتری پیشرفته و پر ظرفیت بهره میگیرد، این باتری که از نسل جدید باتریهای لیتیومی میباشد از طول عمر 15 الی 20 سال برخوردار است. باتری محصول مشترک چین و ژاپن بوده و با کیفیت ترین نوع باتری در دنیا میباشد.

این باتری با حداکثر ولتاژ 30 ولت و ظرفیت 15000 میلی آمپر واقعی ، یکروز کامل کاری شارژ دهی دارد. با این باتری هیچگاه نگران شارژ دستگاه خود نخواهید بود.

نشانگر باتری

باتری دستگاه چای چین روستیک مجهز به نشانگر میزان شارژ باتری است. این نشانگر که از نوع  ال سی دی میباشد اطلاع دقیقی را از میزان شارژ باقیمانده باتری در اختیار شما قرار میدهد

شارژر باطری روستیک

این شارژر که از نوع فست شارژ (شارژ سریع) بوده، باتری را با سرعت بالایی شارژ میکند. این شارژر حرفه ای مجهز به فن خنک کننده میباشد که در هنگام شارژ دمای شارژر را کنترل میکند. شارژر باتری روستیک دوام مادام العمر دارد و تقریبا میتوان گفت هیچ وقت خراب نمیشود.

باتری ارگونومیک به همراه اسفنج مخصوص پشت

باتری چایی چین روستیک بسیار ارگونومیک طراحی و ساخته شده، این باتری در قسمت پشت مجهز به فوم ضربه گیر ضع تعریق بوده که در هنگام کار راحتی بالایی را برای کاربر به ارمغان میاورد. این فوم ساخت آلمان میباشد.

کمربندهای با کیفیت و راحت

کمربندهای باتری از نوع با کیفیت میباشند که به راحتی از بین نمیروند. همچنین کمربندها دارای فوم ضربه گیر با لوگوی روستیک هستند که در هنگام کار شانه ها را خسته نمیکند.

موتور دستگاه چایی چین شارژی روستیک

موتور الکتریکی دستگاه از نوع براشلس میباشد، موتورهای براشلس بی نیاز از قطعه ذغال میباشند و به همین سبب در کارکردهای طولانی داغ نمیکنند. این موتورها به صورت مادام العمر به نیاز از عملیات سرویس و نگهداری میباشند. موتورهای براشلس در مقایسه با موتورهای ذغال دار معمولی سبک وزن تر هستند و از دوام فنی بالاتری برخوردارند. موتور بکار رفته در چایی چین شارژی روستیک از پیشرفته ترین نوع موتورهای براشلس میباشد.


خدمات پس از فروش

کلیه دستگاههای وارداتی روستیک ماشین از خدمات پس از فروش 15 ساله برخودارند. چایی چین روستیک نیز به مانند بقیه محصولات شرکت از این خدمات به مدت 15 سال برخوردار است. خدمات پس از فروش در شرکت روستیک ماشین شامل تامین قطعات یدکی ، سرویس و تعمیرات میباشد. شرکت روستیک ماشین مجهز به واحد پیشرفته ی خدمات پس از فروش است. در این مرکز که مجهز به تجهیزات روز دنیا برای عیب یابی و تعمیرات است مهندسین و تکنسین های آموزش دیده شرکت مشغول به ارائه خدمات سرویس و تعمیر در سریعترین زمان میباشند. همچنین فرآیند دریافت، ثبت ورود، تعمیر و ثبت خروج در این واحد کاملا مکانیزه بوده و مشتری میتواند در هر زمان از پروسه ی کار دستگاه خود مطلع گردد.

عنوان محصول
دستگاه چایی چین حرفه ای روستیک با باطری کوله پشتی
برند
Rustic
کشور سازنده
باتری محصول مشترک چین و ژاپن - دستگاه ساخت چین
نوع موتور دستگاه
براشلس مدرن (بدون ذغال) بدون نیاز به سرویس و نگهداری
طول تیغه
33 سانتی متر
ولتاژ دستگاه
24 الی 30 ولت
ولتاژ باتری
24 الی 30 ولت (در حالت فول شارژ)
ظرفیت باتری
15000 میلی آمپر ساعت واقعی
ابعاد باتری
33.5×26×15.5 سانتی متر
قابلیت حمل به صورت کوله پشتی
دارد (از نوع حرفه ای و ارگونومیک)
وزن باتری
3 کیلوگرم
نشانگر باتری
دارد
کاربرد
برداشت چای، گل رز، سبزیجات وهرس بوته های تزیینی
شرکت وارد کننده
روستیک ماشین
خدمات پس از فروش
15 سال خدمات پس از فروش طلایی روستیک ماشین شامل تامین قطعات یدکی و تعمیرات توسط مهندسین شرکت
جواد پارسا

بنده این دستگاه رو خریداری کردم ، همونطور که گفتن شارژ دهی بالایی داره. یکروز کامل باهاش کار میکنم

426 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...